SOITTOROBOTTI

Maailman nopein tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita

Tekoälyavusteinen Soittorobotti

Yhdessä Kasvuun tekoälyavusteinen Soittorobotti tekee uusasiakashankintaa, etsii kuumia liidejä, hoitaa viestintää sekä pystyy suorittamaan todella laajoja markkinointikampanjoita erittäin kustannustehokkaasti.

Toteutamme kampanjat sekä B2B että B2C kenttään, yhdessä asiakkaamme kanssa suunnitellen. Soittorobotti ei itsessään myy mitään, vaan teknologian avulle etsitään asiakkaidemme tuotteista tai palveluista kiinnostuneita yrityksiä tai kuluttajia, joilta pyydetään lupa yhteydenottoon lisätietojen suhteen.

Kampanjan jälkeen toimitamme tarkat raportit kaikista puheluista, mahdollisista reagoinneista sekä koko viestin kuunnelleista asiakkaista. Raporttien kautta päästään suorittamaan myyntihenkilöstön kaupalliset puhelut, joihin asiakkaat ovat antaneet luvan. Raporttien kautta päästään kiinni todella tarkkaan dataan, jonka avulla esimerkiksi markkinointiviestiä pystytään hiomaan ja kohdentamaan tiettyihin ikäryhmiin, tai tietyille alueilla kaikkein toimivimmalla tavalla.

Ota yhteyttä, niin käydään tarkemmin läpi mahdollisia käyttötarkoituksia juuri teidän yrityksellenne.

Viestintä

Robotti käy läpi olemassa olevan asiakas- tai jäsenrekisterin. Informoidaan tärkeistä tapahtumista, uusista tuotteista tai palveluista ja ohjataan viestinnän kautta asiakkaat ostamaan lisää tai osallistumaan tuleviin tapahtumiin.

asiakashankinta

Robottimme käy läpi suuria rekistereitä nopeasti, ja etsii teille asiakkaita, ketkä ovat kiinnostuneita tuotteistanne tai palveluistamme. Aktivoidaan potentiaaliset asiakkaat reagoimaan puheluun, jotta myyntihenkilöstö voi olla yhteydessä ja käydä valikoimaa läpi, jo kiinnostuksensa ilmanneille asiakkaille.

Markkinointi

Todella kustannustehokas tapa käydä läpi suuria massoja markkinointitarkoituksissa. Robotti markkinoi tuotetta tai palvelua, sekä lähettää reagoinneille asiakkaille perään esimerkiksi tarjouskoodin.

Liidit

Löydetään suuresta massasta yrityksiä tai kuluttajia, joilta pyydetään lupa myyntihenkilöstön yhteydenottoon. Tehokas ja nopea tapa löytää tuotteistanne tai palveluistanne kiinnostuneet yritys- tai kuluttaja-asiakkaat. Liidit jaetaan kahteen eri ryhmään:

Kuumat liidit: Asiakkaat, ketkä reagoineet jollain tavalla puheluun. Antaneet yritykselle luvan ottaa yhteyttä lisätietojen merkeissä tai kaupallisissa asioissa.

Lämpimät liidit: Kuunnelleet koko puhelun läpi, mutta jostain syystä eivät reagoineet. Reagoimattomuuteen voi olla monia syitä kuten osaamattomuus, kiire, väärä paikka tai muu häiriötekijä. Erittäin tärkeä ryhmä käydä läpi puhelimitse, jotta brändiviestintä vahvistuu ja saadaan esiin loput mahdollisesti tarjonnasta kiinnostuneet asiakkaat.

Soittorobotti numeroina

0

Keskimääräinen vastaus prosentti

6000

Puhelua tunnissa

0 %

vastaajista piti soittoa miellyttävänä