Kuvassa Facebook-keskustelua kuntosalin soittokampanjasta.
Puhelinmyynti mielletään usein ärsyttäväksi, koska asiakkaalle yritetään pakkomyydä jotain. Teimme kampanjan jälkeen kyselyn osalta vastaajista ja heidän palaute oli että kuntosalin soittokampanjaa ei koettu häiritseväksi, koska puhelussa kävi heti alussa selväksi että kyseessä on robotti, mistä firmasta soitetaan ja minkä vuoksi soitetaan. Kampanjan tuloksista voidaankin todeta että robotti ei häiritse eikä vie turhaa aikaa.
Oikein toteutettu puhelinkontaktointi on tehokas sekä asiakasystävällinen tapa kartoittaa tarvetta, tehdä lisämyyntiä tai viestiä asioista ja sen avulla voidaan tavoittaa yli 45-vuotiaita digimarkkinointia paremmin.
Haluatko hyödyntää soittoautomaatiota omassa liiketoiminnassasi? Ota yhteyttä Janneen 044 325 0137